April 14, 2011

Thank you all

Hari kelahiran ke 26.Dah bertambah lagi satu angka.Maknanya dah semakin menginjak ke hari tua.Jodoh masih belum sampai dan tak tahu bile akan sampai.Kalau tahun depan masih belum sampai aku tekad nak buat muke tembok iklan diri dalam ruangan cari jodoh.Teruknya perangai kau.Terima kasih yang tak terhingga aku ucapkan kepada semua yang dah wish birthday dalam fb.Appreciate sangat bila kawan-kawan alert dengan tarikh yang terpampang dalam wall fb mereka.Lagi-lagi kawan yang cuma ada dalam friendlist tapi tak pernah bertegur sapa dan kadang-kadang tak perasan pun kewujudan mereka dalam friendlist aku.Tiba-tiba timbul perasaan bersalah.Aku adalah seorang yang sangat tak suka post apa-apa kat wall orang.Wall sendiri pun jarang-jarang jenguk inikan pula nak jenguk wall kawan-kawan.Kadang-kadang post yang ada pun dibiarkan lama tanpa respond.

Terharu buka wall sendiri semalam.Start pukul 12.02am sampai la malam tadi kawan-kawan tak berhenti wish birthday.Terasa malu dengan orang sekeliling.Aku tak pernah terniat nak wish birthday orang yang tak rapat dengan aku walaupun orang tu aku kenal.Tapi kawan-kawan yang ada dalam friendlist aku tak pernah pun nak berkira aku nie rapat ke tak ke atau kenal ke tak ke.Kecewa dengan diri sendiri.Untuk tebus kesalahan sendiri..berapa ramai pun yang wish aku lebih suka untuk ucap terima kasih personally dan bukan secara umum.Hari ni aku take time masa kerja untuk balas semua post birthday yang aku dapat kat wall.Terima kasih sekali lagi untuk kawan-kawan fb  ^_^

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers